Friday 10 May 2013

The Balm- hot mama bronzer

MERHABA KIZLAR MERHABA .

:D nasılız iyi miyiz? bayağıdır yazmadık hiç bir şey, vakit olmadı malesef. Ama sonunda yeni bir yazıyla burdayız.
Artık denemeyen duymayan kalmış mıdır bilmiyorum ama Balm'ın hot mamasını anlatacağım.
kendisi bir bronzer aslında tüm yüzde de kullanılabiliyor ama ben kontür yapmak için kullanıyorum, bence tüm yüzde kullanmak için çok uygun değil kirli gösterebilir.

tabi ki şımardık.

ürün bu şekilde rengi çoğu tene gider diye düşünüyorum çok beyaz olunmadıkça. Kokusu falan da pek yok kullanımı kolay, biraz tozutuyor ama çok da sıkıntı değil zaten fiyatı indirimde denk getirirseniz çok uygun oluyor :D ben bazen real techniques-expert face brush'la uyguluyorum bazen marinnaud açılı allık fırçasıyla. 

rengi şu şekil:

içeriği de şöyle:



paraben yok (ehehe) ürün gerçekten tavsiye edebileceğimiz bir ürün. 
Sonuç olarak bronzer istiyorum alıyım mı ? Al gitsin ^^



No comments:

Post a Comment